DOMINIKA ŻAK I PAWEŁ DANIELEWSKI ZAPRASZAJĄ NA
BEZPŁATNE SZKOLENIE PRZEZ INTERNET PT.

Od 0 do 133.000 obserwujących w 12 miesięcy, czyli jak w ekspresowym tempie budować społeczność i generować rekordowe wyniki finansowe online

2.03.2023 (czwartek), godzina 20:00. Kliknij, aby się zapisać:

Szkolenie prowadzą:

Dominika Żak

Założycielka i Prezeska DeeZee - marki, która od 18 lat stanowi jedną z najbardziej rozpoznawalnych i najszybciej rozwijających się marek modowych w Polsce

Paweł Danielewski

Ekspert marketingu Internetowego, pomógł wygenerować klientom 200M sprzedaży przez Internet

Czego się nauczysz:

Od 0 do 133.000 obserwujących w 12 miesięcy (schemat działania)

Dominika opowie Ci w 5 krokach jak zbudowała społeczność ponad 133.000 osób w rok. Poznasz konkretne aplikacje, programy, metody i strategie, czyli działania "od kuchni" abyś mógł wdrożyć tę wiedzę u siebie.

1

Przykłady rekordowych kampanii

Przeanalizujemy realne PRZYKŁADY KAMPANII klientów Pawła, dzięki czemu dowiesz się jak monetyzować swoją internetową aktywność. Dowiesz się co jest naprawdę ważne i jak generować rekordowe sprzedaże czerpiąc pełną satysfakcję ze swojej działalności.

2

Wyższy poziom biznesu

Dowiesz się jak wyskalować swój biznes do najwyższego poziomu i zasięgów oraz jak wdrożyć automatyzację dzięki czemu będziesz mieć więcej wolnego czasu.

3

Specjalny prezent

Każdy Uczestnik szkolenia otrzyma na jego zakończenie dostęp do specjalnego szkolenia wideo, w którym Paweł omawia krok po kroku jak startując od zera, pozyskał społeczność ponad 1000 fanów w 30 dni, w obcej dla siebie branży.

4

BEZPŁATNA REJESTACJA Zapisz się i odbierz bezpłatny dostęp do transmisji na żywo

KIM SĄ PROWADZĄCY SZKOLENIE?

Dlaczego warto uczyć się od Dominiki?

Dominika Żak – założycielka i Prezeska DeeZee – marki, która od 18 lat stanowi jedną z najbardziej rozpoznawalnych i najszybciej rozwijających się marek modowych w Polsce.

Swoje produkty sprzedaje na platformach internetowych w 6 europejskich krajach, a wysyłki realizuje łącznie aż do 35 państw. Produkty DeeZee są również dostępne w 1 000 sklepów Grupy CCC, która w 2018 roku zainwestowała w rozwój marki. Dominika Żak zbudowała również ogromną, ponad 2 milionową, zaangażowaną społeczność w mediach społecznościowych. DeeZee, pod jej nadzorem zapoczątkowała coś, co obecnie znamy jako “influencer marketing”.

O samej Dominice również można już mówić w kategorii influencerki. Na instagramie edukuje nt. budowania silnej marki osobistej, śledzi ją tam blisko 130 tysięcy osób. To samo robi na LinkedInie. Często też udziela się w mediach. W 2020 roku znalazła się na okładce magazynu Forbes. W biznesie kieruje się twardymi danymi i analizami. Równocześnie bardzo ufa intuicji.

Ogromną wagę przywiązuje także do doboru odpowiedniego zespołu. Jest absolwentką Uniwersytetu Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie, wykładała na Uniwersytecie Warszawskim.

Osiągnięcia Dominiki:

  1. 18 lat w e-commerce na stanowisku Prezeski DeeZee, jednego z największych sklepów internetowych w Polsce.
  2. Ponad 120 mln przychodu w 2021 roku.
  3. 6-krotny wzrost przychodu w ciągu ostatnich 4 lat.
  4. 2,1-milionowa społeczność na Facebooku i Instagramie. Oba media społecznościowe założyła sama i przez wiele lat sama prowadziła.
  5. Prawie 140 tys. społeczność na Instagramie w niecałe 10 miesięcy (marka osobista).
  6. Tworzyła kolekcje między innymi z Małgorzatą Rozenek Majdan czy Roxie Węgiel.
  7. Produkty marki DeeZee są dostępne w ponad 1000 sklepach CCC w całej Europie.
  8. Marka uwielbiana przez klientki w Dubaju, gdzie tworzymy autorskie kolekcje.
  9. Udana współpraca z Zalando.
  10. Działa cały czas operacyjnie, specjalizuje się w budowaniu strategii produktowej, marketingowej i social media.
  11. Jest szefową działu kolekcji DeeZee i wraz ze swoim teamem tworzy kolekcje obuwia, w której co sezon znajduje się ok. 500 modeli obuwia i torebek.
  12. Brała udział w szkoleniach online i stacjonarnych: Grant Cardone, Tony Robbins, Mel Robbins, Jeff Walker, Chalene&Brock Johnson, Gary Vaynerchuk, Jay Shetty, Brian Tracy i wielu innych.

Dlaczego warto uczyć się od Pawła?

Paweł Danielewski jest ekspertem marketingu internetowego, który pomógł wygenerować klientom ponad 200 milionów złotych w sprzedaży online. Przez wielu uważany jest za najlepszego specjalistę direct marketingu internetowego w Polsce.

„Wierzę, że skuteczny marketing nie musi być agresywny wobec klientów i może dawać realną wartość odbiorcom naszych kampanii. Wierzę również, że najważniejszym czynnikiem powodującym sprzedaż są relacje, jakie zbudujemy z naszymi Klientami oraz to, jaką otrzymają wartość (np. w postaci edukacji), zanim dokonają zakupu produktu.” – mówi Paweł.

Osiągnięcia Pawła:

  1. Ponad 200 mln+ zł wygenerowane bezpośrednio i pośrednio w wynikach klientów korzystających ze szkoleń lub usług kampanii w ostatnich 10 latach.
  2. Występy przed:
    a) 8000 Uczestników na Anthony Robbins: The Way Ahead,
    b) 
    4300 Uczestników  na National Achievers Congress  z Robertem Kiyosaki.
    c) 800 Uczestników na scenie obok Gary Vaynerchuk’a na World Business Experience
    d) Wraz Nickiem Vujicicem (Zurich), Les’em Brown’em  i wieloma polskimi przedsiębiorcami).
  3. Prowadził i współprowadził jedne z największych kampanii marketingowych online w Polsce (m.in. wspominany przyjazd Nicka Vujcica do Polski, Anthonego Robbinsa w 2015 i Roberta Kiyosaki)
  4. Prowadził kampanie marketingowe m.in. dla Mateusza Grzesiaka, Kamili Rowińskiej, Jakuba B. Bączka, BNI Polska, Klubu Przedsiębiorczości, M&P, Success Resources.
  5. Ponad 80.000 Czytelników treści biznesowych na liście e-mailowej, Fanpage’u, Instagramie.
  6. Współprowadził rekordowy live (66.000 Uczestników online) podczas kampanii promującej przyjazd Nicka Vujcica do Polski.
  7.  Zbudował fanpage na blisko 20.000 fanów w branży biznesowej
  8. Założyciel dwóch portali (Interkursy 30.000 użytkowników) i Benefiter (statystycznie co 10. Polak zostawił w nim email. Cała baza 3 mln adresów). Serwisy zostały sprzedane.
  9. Rekord: 14 mln osiągnięte tylko w jednej kampanii internetowej dla klienta.
  10. Rekord: 700.000 zł osiągnięte dla klienta w wyniku 2-godzinnej prezentacji na żywo (live).
  11. Ponad 200+ przeprowadzonych kampanii internetowych.
  12. Ponad 1400 godzin nagranych i przeprowadzonych szkoleń.
  13. Wywiady w TV i portalach branżowych.

REJESTACJA Szkolenie odbędzie się 2.03 o godzinie 20:00. Zapisz się i odbierz bezpłatny dostęp do transmisji internetowej na żywo

SMARTIFY ACADEMY sp. z o.o. 
ul. Nowy Świat 33 / 13,
00-029 Warszawa
NIP 5252931077
Polityka prywatności
Regulamin świadczenia usług

Na jaki adres email wysłać szczegóły
dostępu do szkolenia live?