speaker-photo

Paweł Danielewski

Ekspert marketingu Internetowego, pomógł wygenerować klientom 200M sprzedaży przez Internet

Dlaczego warto uczyć się od Pawła?

  1. Ponad 200 mln+ zł wygenerowane bezpośrednio i pośrednio w wynikach klientów korzystających ze szkoleń lub usług kampanii w ostatnich 10 latach.
  2. Występy przed:
    a) 8000 Uczestników na Anthony Robbins: The Way Ahead,
    b) 
    4300 Uczestników  na National Achievers Congress  z Robertem Kiyosaki.
    c) 800 na scenie obok Gary Vaynerchuk’a na World Business Experience
    d) Wraz Nickiem Vujicicem (Zurich), Les'em Brownem  i wieloma polskimi przedsiębiorcami).
  3. Prowadził i współprowadził jedne z największych kampanii marketingowych online w Polsce (m.in. wspominany przyjazd Nicka Vujcica do Polski, Anthonego Robbinsa w 2015 i Roberta Kiyosaki)
  4. Prowadził kampanie marketingowe m.in. dla Mateusza Grzesiaka, Kamili Rowińskiej, Jakuba B. Bączka, BNI Polska, Klubu Przedsiębiorczości, M&P, Success Resources.
  5. Ponad 80.000 Czytelników treści biznesowych na liście e-mailowej, Fanpage’u, Instagramie.
  6. Współprowadził rekordowy live (66.000 Uczestników online) podczas kampanii promującej przyjazd Nicka Vujcica do Polski.
  7.  Zbudował fanpage na blisko 20.000 fanów w branży biznesowej
  8. Założyciel dwóch portali (Interkursy 30.000 użytkowników) i Benefiter (statystycznie co 10. Polak zostawił w nim email. Cała baza 3 mln adresów). Serwisy zostały sprzedane.
  9. Rekord: 14 mln osiągnięte tylko w jednej kampanii internetowej dla klienta.
  10. Rekord: 700.000 zł osiągnięte dla klienta w wyniku 2-godzinnej prezentacji na żywo (live)
  11. Ponad 200+ przeprowadzonych kampanii internetowych
  12. Ponad 1400 godzin nagranych i przeprowadzonych szkoleń
  13. Wywiady w TV i portalach branżowych
11.00 - 13.30

Niedziela 23.04 (niedziela)

Jak monetyzować społeczność? (Startegie, modele biznesowe, najlepsze metody do szybkiego wygenerowania wyniku)

15.00 - 16.30

Sobota 22.04 (sobota)

Jak przeprowadzić (samodzielnie) kampanie marketingowe w dużej skali (case study od 0 do pierwszego miliona w mniej niż rok)